Τετάρτη, Απριλίου 30, 2008

Crate

Αυτό είναι το κλουβάκι μου ή αλλιώς crate. Το παρείγγειλε η μαμά μου απο το e-bay για να το παίρνουμε μαζί μας στα ταξίδια και για να κοιμάμαι εκεί οταν θέλω να απομονωθώ.

Χάρηκα πολύ όταν ήρθε και αρχισα να ανοίγω το δέμα πρίν προλάβει η μαμά να το ανοίξει εκείνη.. Τώρα κοιμάμαι όταν θέλω μέσα στο κλουβάκι αλλα πολλές φορές προτιμώ να βγάζω το στρωματάκι μου έξω δίπλα στον καναπέ και να κοιμάμαι εκεί ..

Στα ταξίδια τελικά μάλλον δεν θα το παίρνουμε γιατι είναι πολύ μεγάλο. Η μαμά νόμιζε οτι θα είμαι πιο άνετα στο xxl μεγεθος και τώρα χωράει και εκείνη μεσα μαζί μου..

Επίσης είναι χρήσιμο και όταν κάνει δουλειές γιατι μου αρέσει πααααρα πολύ να δαγκώνω τη σκούπα και τη σφουγγαρίστρα και να χοροπηδάω γύγω γύρω γαυγίζοντας τους .Τότε με βάζει στο κλουβάκι μου δίνει κάτι να μασουλάω και κλείνει την πόρτα

Φωτογραφίες

Βίντεάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: